سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید فالوور اینستاگرام فعال

فالوور فعال چیست

در اینستاگرام فالوور ها به دو دسته کلی تقسیم می شوند فالوورهای واقعی و فالوورهای فیک ؛ همانطور که از اسم آن مشخص است فالوورفیک هیچ فعالیتی ندارد. و نمی تواند در فروش شما و تعداد لایک و کامنت های پست شما تاثیری داشته باشد بنابراین فقط عددی است برای نمایش در تعداد فالوور ها . اما فالوورهای واقعی کاملا فعال  (real instagram followjet) هستند و با سیاست های درست و اصولی می توانید آن ها را به افزایش فروش و افزایش تعدادلایک و کامنت  سوق دهید.

آیا خرید فالوور فعال اصولی است؟

خرید فالوور فعال به این صورت نیست که شما یک پکیج هزارتایی دریافت کنید. و از تمام آنها لایک و کامنت دریافت کنید. مکن است برخی از این ها فیک باشند و حتی تعداد افرادی هم که واقعی هستند به کسب و کار شما هیچ علاقه ای نداشته باشند. و برای برای دریافت هزینه شما را فالو کرده است. اما بهتر است که از راههای اصولی مانند ربات استفاده کنید.

چگونه فالوور واقعی خود را افزایش دهیم؟

ممکن در سایت ها و حتی خود اینستاگرام با ، تبلیغ و عنوانی مبنی بر افزایش فالوور واقعی و فعال اینستاگرام برخورد کرده باشید .و از خود سوال کرده باشید که آیا آنها فالوور فعال می فروشند؟

پاسخ دادن به این سوال نیاز به کمی تفکر و روشن شدن روش  فروشنده فالوور است . اما از کجا باید متوجه شد که فالوور آنها واقعی است و یا فقط ادعای فالوور واقعی را دارند. و فروش فالوور واقعی یک واقعیت برای این کسب و کارها است و یا یک پوشش؟؟؟ برای روشن شدن این موضوع بهتر است که به این سوال پاسخ دهیم چگونه می توان فالوور واقعی به دست آورد؟؟ 

تنها 2 روش معمول و  استاندارد برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام وجود دارد.

چگونه باید فالوور واقعی خرید

افزایش فالوور واقعی از طریق تبلیغات در پیج ها

اولین ، آسان ترین و هزینه برترین  روش برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام ، تبلیغ پیج اینستاگرام شما در پیج های معروف است که تعداد فالوور اینستاگرام آنها زیاد است . در این روش یک عکس از صفحه اینستاگرام (instagram page) گرفته می شود , و در صفحات دیگر با موضوعات جذاب و متفاوت منتشر می شود ، که باعث می شود کاربران را به سمت صفحه شما هدایت کند و این خود می تواند گامی موثر در افزایش فالوور فعال باشد.در این تبلیغات ها نیز باید دقت داشته باشید زیرا در مواردی بعد از سفارش و پرداخت پول صحه تبلیغ کننده فقط برای شما فالوور فیک می خرد و تبلیغ شما را از صفحه خود پاک می کند زیرا سفارش تکمیل شده است.برای تبلیغات نیز علاوه بر پراخت هزینه بالا هیچ تضمینی وجود ندارد و ممکن است هیچ بازخوردی دریافت نکنید . بنابراین برای افزایش فالوور فعال دقت کافی را داشته باشید . سعی کنید تبلیغات خود را در یک زمان قابل قبول و در یک زما ن به نسبت طولانی قرار دهید.حتی ممکن است با هزینه های بالا نتوانید به هدف خود یعن خرید فالوور فعال دست یابید.بهتر است برای جلوگیری از این نتایج روش دوم خرید فالوور فعال را تست کنید

افزایش فالوور واقعی از طریق ربات اینستاگرام

یکی از معمول ترین و و پرکاربردترین کارها برای به دست آوردن فالوور فعال و یا همان فالوور فعال ، استفاده از ربات اینستاگرام (instagram bot) است .استفاده از ربات اینستاگرام چگونه است؟
اساس  و پایه کارهای ربات اینستاگرام بر روشهای فالو و آنفالو قرار دارد.به عنوان مثال وقتی شما کسی را فالوو می کنید ممکن است به پیج شما سر بززندو با مشاهده محتوای سایت شما در صورت جذاب بودن پیج شما را فالوو کنند. که به صورت اتوماتیم شما فالور فعال به دست آورده اید.

حال اگر کار فالوو کردن به صورت همیشگی تکرار شود در یک هفته تقریبا 2000 فالوور به دست آورده اید که این خود می تواند به پیج شما کمک کند. تمام فالوور ها تضمینی واقعی هستند و هیچ اکانت فیکی در بین آنها وجود ندارد.

  • در استفاده از ربات های اینستاگرام ، شما یک پیج یا صفحه اینستاگرام را به ربات معرفی می کنید ، و با مشخص کردن اهداف خود برای ربات تمام کارها به صورت اتوماتیک انجام می شود. پیج هدف به پیج هایی گفته می شود که قرار است از فالوورهای آن صفحه استفاده کنید . اگر شما یک پیج هدف را معرفی کنید و یا از هستک و حتی منطقه جغرافیایی برای تبلیغات استفاده کنید بعد از بررسی فیلترها تمام اشخاصی که این ویژگی ها را دارند فالو می کند . دقت داشته باشید که فالوو کردن لازم نیست شما می توانید از راه های دیگر مانند لایک خودکار و یا ارسال مامنت خودکار استفاده کنید.بنابراین انتخاب با شما است و به مجموعه محدودی محدود نمی شوید.

دلیل استفاده از ربات برای به دست آوردن فالوور واقعی

شاید شما بخواهید با دست این کارها را انجام دهید و سوال می کنید  ، که چرا باید از ربات استفاده کنم ؟

در اینستاگرام مجموعه ای سیاست های محدود سازی فالو کردن وآنفالو کردن وجود دارد. این محدودیت ها بر اساس روز و ساعت است .مشخص است که شما نمی توانید در یک روز بیش از تعداد معینی فالوو کنید ،این تعداد برای آنفالو کردن هم به این شکل است بنابراین شما باید علاوه بر داشتن صبر و حوصله زیاد کاملا وقت آزاد داشته باشید که کار اصولی نیست. بنابرایت استفاده از دست کاری اصولی نیست زیرا در این کار تمام افراد به فالو شما پاسخ نمی دهند یعنی گویی درخواست شما را رد می کنند. و اگر با دست تعداد زیادی بیش از حد انتظار فالوو و آنفالوو کنید ممکن است که کاملا اکانت خود را از دست بدهید زیرا توسط اینستاگرام بلاگ می شود.

اما ربات های اینستاگرام این سیاست ها را زیر پا نمی کذارند. و به صورت اتوماتیک مجموعه ای از کارها را تکرار می شود و هیچ خطری مانند بلاک شدن صفحه شما را تهدید نمی کند.

چگونه ربات به خرید فالوور فعال شما کمک می کند؟

ربات اینستاگرام مجموعه ای از کارها را انجام می دهد که به شما در افزایش فالوور فعال کمک می کند برای مثال با استفاده از ربات شما علاوه بر فالوو کردن می توانید ارسال کامنت خوکار و یا لایک داشته باشید . در نهایت هم با استفاده ازفیلترهای موجود در ربات مشتریان هدف خود که بهترین افراد در اینستاگرام هستند را انتخاب می کنید.

خرید فالوور فعال بهتر است یا خرید فالوور واقعی اینستاگرام

خرید فالوور فعال و خرید فالوور واقعی با هم تفاوتی ندارند به گونه ای که هر دو این اصطلاحات کاملا یکسان هستند و می توان آنها را به جای هم استفاده کرد. توجه داشته باشید که فالوور فیک خرید نکنید و فقط کار درست را انجام دهید.

فروش فالوور اینستاگرام

برای خرید و فروش فالوور اینستاگرام با مشاوران ما صحبت کنید.فالوجت فروش فالوور اینستاگرام به سبکی کاملا اصولی و استاندارد.

خرید فالوور اینستاگرام فعال به سبک فالوجت

فالوجت تمام ویژگی های ذکر شده را به عنوان ربات اینستاگرام دارد و تنها شما با خرید ربات اینستاگرام فالوجت می توانید صفحه خود را دگرگون کنید. با توجه به هزینه کم، فالوجت  نسبت به دیگر ربات ها یک ربات افزایش فالوور اینستاگرام رایگان محسوب می شود.